Welcome!
You've carried away by a nurul hayaati johari :') Holla there :') ♥
to wwwgenuinebook.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last , I hope you brought a raincoat :’D
because here the weather was rainy!


At The Raining Day <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5285312273669891257\x26blogName\x3dRaining+Sky\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wwwgenuinebook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wwwgenuinebook.blogspot.com/\x26vt\x3d-231560739940402986', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited wwwgenuinebook.blogspot.com/. Please do comment before you leave my blog . Harsh word is not allowed !


ShoutMix chat widget




At the Raining Day


cinta ~ haha
Posted on Monday 7 November 2011 @ 09:36 | 0 comment(s)


Ketawa dan airmata
Itu sebenarnya cinta
Kalau kau sedih pasti ku rasa
Begitu sebaliknya

Ku senang engkau cemburu
Itu tanda kau sayangiku
Baru kau takut kehilanganku
Begitu juga aku

Ku juga suka bila kau curiga
Itu mengajarku erti setia
Apa pun sikapmu aku terima
Asalkan ada kebaikan
Walaupun sering kau ku tinggalkan
Itu tiada bermakna
Kau ku abaikan

Memang sesekali sikapmu
Membuat aku jemu
Hingga kau takku pedulikan
Untuk menyedarkan

Belum pernah ada cinta
Di dalam kehidupan manusia
Sepanjang masa bahagia
Tanpa air mata...

Fuhh.. memang kena r lagu ni.. dgan diri aku sendiri... memang kawwww r...
dulu aku prnah dngar lagu ni..  tp x ada la perasaan mcam skarang ni..
aku tak rasa apa2 pun.. just dngar jew...
Tadi..sedang aku duk cari lagu.. aku trjumpa lagi lagu ni.. bila aku dngar kembali..dan hayati lirik lagu ni memang kena r dgan diri aku...
Kerana aku yg banyak main peranan dlam bercinta.. dan aku mudah jemu dalam bercinta..
semuanya silap aku.. salah aku..
dan sekarang aku semakin matang... (aku fikirlah)... aku sudah boleh mengawal nafsu dlam bercinta...
haha..
aku harap mcam tu la... sebab jodoh pertemuan di tangan tuhan...