Welcome!
You've carried away by a nurul hayaati johari :') Holla there :') ♥
to wwwgenuinebook.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last , I hope you brought a raincoat :’D
because here the weather was rainy!


At The Raining Day <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5285312273669891257\x26blogName\x3dRaining+Sky\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wwwgenuinebook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wwwgenuinebook.blogspot.com/\x26vt\x3d-231560739940402986', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited wwwgenuinebook.blogspot.com/. Please do comment before you leave my blog . Harsh word is not allowed !


ShoutMix chat widget




At the Raining Day


nk jdi model !
Posted on Monday 7 November 2011 @ 09:42 | 0 comment(s)


Haha,siapa kat sini main barbie??Pada gegurls lah,aku tak tahu pulak kalau ada lelaki main barbie (erk ?.?),Kalau nak tahu,sampai sekarang aku suka barbie.Gila kan!Dah besau galah panjang pun main patung macam budak2 kecil yang comel.Aku tengok,barbie jadik cantik after bermake-up.and then,baju tak yah cakap lah,memang superb gila!cantik!aku memang minat benda2 macam tu. :)

Tapiii,,disebabkan qualification nak menjadi seorang model,yang haruslah mempunyai badan kurus,langsing,tinggi and whatsoever,telah meng'crush'kan impian daku ingin menjadi model.Well,siapa nak ambil model gemuk macam aku kan?Hurmm kadang2 fikir,tak adil betul dunia ni.Kenapa harus memilih yang kurus untuk menjadi model?kenapa perlu membandingkan seseorang berdasarkan fizikal?

Tapi,aku bersyukur dengan diri aku.Yelah,mungkin ada hikmah disebaliknya kan kenapa aku start chubby2 gemuk masa sekolah rendah dulu.ALLAH tidak mahu aku melakukan sesuatu yang jahat atau merosakkan diri kalau aku kurus,seperti model2 zaman sekarang yang konon2 peraga baju fesen muslimah(muslimah lah sangat).aku bukan nak kata aku ni arif dalam bab2 agama,tapi dari segi pemakaian mesti peraga baju ketat2,pakai tudung pun macam nak taknak,and then,even kalau pakai tudung pun,kalau korang perasan kan,mesti nak nampak bonggol2 unta kat tudung tu kan.Apa jadah weh,pakai tudung,yang konon2 fesen muslimah,tapi style cam gitu?hishh memalukan.

Kadang2 tengok kat magazines,dorang dengan senang hati peragakan baju ketat and pakai tudung berbonggol2 unta..aku rasa kesian pulak tengok.Apa...cantik gila ke ada bonggol2 unta masa pakai tudung?Nabi Muhammad s.a.w pun taknak mengaku umat lah!tak cium bau syurga masa hari akhirat nanti.serius!

So,semakin lama,semakin umur aku meningkat,and aku dah boleh berfikir rasional,baik aku cancel kan saja nak jadi model or pramugari tu.Perghh memang tak kena langsung dengan diri aku ~